Marta Lipińska - FOTOGRAFIA

Fotograf ślubny, fotograf dziecięcy Ostrów Wlkp, Krotoszyn, Warszawa, Pruszków

sobota, 30 czerwca 2012

Półroczna Oleńka

Gdy trafiają mi się takie modelki, jak Ola mogłabym zdjęcia robić całymi godzinami! Dlaczego tak pisze bo z moim "prywatnym dzieciem" to różnie wygląda? Ostatnimi czasy, wkraczamy chyba w "cudowny" okres buntu dwulatka, tym samym nasze sesje trwają max po kilka minut i z reguły są wielce uzależnione od jej dobrego humoru, którego w moim mniemaniu jest niewiele ;) No cóż, podobno matka zawsze krytycznej patrzy na własne dziecko. Tak czy siak, nie mogłam się nadziwić, jak układała mi się "współpraca" z sześciomiesięczna Oleńka, uśmiech nie znikał jej z twarzy, co sprawiało, że pomysły na miejsca zdjęć rodziły się w mojej głowie własciewie na poczekaniu... coż będę pisać więcej, lepiej pokażę! :]














I żeby tradycji stało sie zadość, zdjecie z dzielnie asystującą mi Olową Mamą! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz